אמנת שירות

אמנת שירות

אנו, עובדי קבוצת מילאנו בע"מ ומנהליה , מתחייבים בזאת להעניק שירות איכותי, מקצועי ואמין לכל לקוחותינו.

אנו מאמינים כי שירות איכותי הינו ערך עליון, ושואפים לספק ללקוחותינו חווית שירות ברמה הגבוהה ביותר.

אנו מאמינים כי ללקוח הזכות:

  • לבחור את הטיפול המקצועי אותו הוא יקבל.
  • לקבל מידע אמין אודות השירות אותו בחר לקבל מאיתנו.
  • לקבל שירות זמין ואמין.
  • להיות נגיש למנהלי הקבוצה על כל בעיה שנתקל בה.
  • לקבל מענה מהיר ומקצועי לכל פניה.
  • להגנה על פרטיותו וכבודו.


אנו מתחייבים:

  • לפעול ביושר, בהגינות, באמינות ובתום לב.
  • לעמוד בהתחייבותינו ללקוח.
  • למסור ללקוח מידע אמין.
  • לכבד את החוק והאתיקה.
  • לקחת אחריות על בעיות שנוצרו כתוצאה מליקויים בעבודתנו.
  • להקשיב ללקוח ולצרכיו ולפעול בהתאם לכך.
  • להיות רגישים לכך כי זמנו של הלקוח יקר ולכבד את התחייבותינו לעמידה בלוח זמנים.
  • לשמור על כבוד הלקוח ופרטיותו.
  • לטפל בצורה המקצועית ביותר במקרה של חוסר שביעות רצון לקוח.
  • להיות ערים וקשובים לצרכי הלקוח.
  • לעשות כמיטב יכולתנו להעניק ללקוח חווית שירות.

אמנה זו, שאנו חתומים עליה, הינה אבן דרך בתהליך מתמשך של שיפור השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו.
הקבוצה נושאת על דיגלה את שביעות רצון הלקוח ומאמינה כי שירות איכותי, מסור ואמין , יסייע לה להגשים את מטרותיה.

לשם כך מצאנו לנכון לחתום על אמנה זו כל עובדי הקבוצה ומנהליה.

סגירת תפריט